רביעי, 10 דצמבר 2014 16:00

השחתת המדע למען "מטרה נעלה"

עוד מקרה של אי-הקפדה על דיוק מדעי למען הפחדת הציבור מאימת "התחממות כדור הארץ".

הרויאל סוסייטי (החברה המלכותית לקידום המדע), גוף מדעי שהיה פעם מכובד מאד, מצא לנכון להצטרף למסע התעמולה הירוק למען הסכם אקלים בפאריס, בשנה הבאה. בעוד הבסיס המדעי לטענה שכדור הארץ נמצא במצב התחממות נוראית וחסרת מעצור הולך ונחלש, נאחזת הרויאל סוסייטי בקש התעמולתי של "מאורעות מזג אוויר קיצוניים" כדי להמשיך ולהפחיד: שיטפונות, בצורת, הוריקנים, גלי חום קטלניים, וכל שאר מרעין בישין.
 
הם פרסמו דו"ח "עמידות לאקלים קיצוני". הדו"ח מומן בחלקו על ידי המיליארדר החממיסט ג'רמי גרנת'ם, וחובר על ידי אקדמאים חממיסטים ופעילים ירוקים. ראש הרויאל סוסייטי, פול נורס, מקווה ש"הראיות על מגמות עליה במאורעות אקלים קיצוניים" יעזרו לדחוף את העולם לפעולה אקלימית...
 
הבעיה היחידה היא שבכל 128 העמודים של הדו"ח אין שום ראיה שתומכת בטענה שמאורעות אקלימיים קיצוניים נעשים תכופים יותר או עוצמתיים יותר. הסיבה היא שלא קיימת ראיה כזו, וזו עובדה שנראה שאפילו ה-IPCC  (הפנל הבין-ממשלתי לשינוי האקלים) מקבל. סיכום על ממצאי ה- IPCC בדבר חוסר שינוי במאורעות קיצוניים תוכלו למצוא אצל רוג'ר פילקה הבן.
 
בדו"ח של הרויאל סוסייטי יש רק פורנוגרפיה אקלימית (צילומי מרגשים של אסונות) כמו זה שלמטה, וגרפים ריקים מתוכן ממשי ומשמעות.


1511
כל טענות הדוח הזה מבוססות של נבואות לשנת 2100, על פי מודלים אקלימיים, שכבר הוכיחו שאין בינם ובין המציאות שום קשר. בינתיים, בכדור הארץ, יש אתנחתא "חסרת תקדים" בפעילות ההוריקנים... 9 שנים לא פגע הוריקן גדול (סוג 3 ומעלה) בחופי ארה"ב. חוץ מזה, מצא אנדריו מונפורד, בקריאה שטחית, מספר שגיאות בדו"ח שהחבורה המכובדת של הפרופסורים והמבקרים העמיתים לא הצליחו למצוא.
 
מה שיש כאן זה עוד מקרה של שחיתות למען מטרה נעלה (noble cause corruption ) – ההנחה שלמען המטרה הנעלה של הצלת כדור הארץ  (כלומר ההפחדה האקלימית) הכול מותר – גם אי הקפדה על דיוק מדעי.
 
ה-WHO  (ארגון הבריאות העולמי שליד האו"ם) מצטרף למצעד המגזימים-מפחידים האקלימיים, באמצעות מספרים מצוצים מהאצבע, ומפרסם אומדן שלפיו יהיו בין השנים 2030-50 תוספת של 250 אלף מקרי מוות לשנה בגלל ההתחממות הגלובאלית הנוראית. דו"ח מפורט של ה- GWPF (ארגון בריטי המבקר את המאבק בהתחממות) מפרט את הגוזמאות חסרות השחר בדו"ח ה- WHO. המשחק הזה של לזרוק מספרי הפחדה מצוצים מהאצבע הפך לאופנתי מאד.


יעקב

עודכן לאחרונה ב שבת, 28 מאי 2016 07:08
דוד סלוטקי 10/12/14
התחממות כדור הארץ
מהתחממות כדור הארץ צומחת הרבה טובה:1.התפתחות התרבות האנושית-ראה הבדלים בין אזורים קרים מאד, כמו סיביר, צפון קנדה, אנטרקטיקה ועוד, שם אין אנושות כלל, לבין אזורים ממוזגים וחמים.2. העלמות הקרחונים חושפת שטחי קרקע עתירי מחצבים ונפט ופותחת נתיבי מים בין צפון אירופה למזרח הרחוק.
0
רון וייס 10/12/14
התחממות כדור הארץ היא עובדה.
הקרחונים נמסים ודובי הקוטב בסכנה.אלה עובדות. מי שמתעלם מהעובדות הוא אדם בלתי אחראי.
0
יעקב 10/12/14
רון ווייס משקר בעיקביות
"ודובי הקוטב בסכנה"זהו שקר,אחד מני רבים שחממיסטים היסטריים מפיצים. דובי הקוטב שלומם טוב, תודה. הם מתרבים ומשגשגים, מאז הוטל איסור על הריגתם בידי ציידים.
0
יעקב 10/12/14
לרון וייס - זה לא אישי
זה לא שרון וויס באופן ספציפי משקר. הוא אכן משקר, אבל את השקר הזה מפיצים גופים גדולים ומכובדים ממנו. הוא רק חוזר כמו תוכי על השקרים שהוא שומע מארגונים אלה.אפשר להתווכח אם הייתה התחממות של 0.8 מעלות במאה השנים האחרונות או רק 0.5 מעלות. ויכוח טיפשי שלא ניתן להכריע בו, אבל אפשר להתווכח.אפשר להתווכח אם הטמפרטורות יעלו בעוד מעלה או שתי מעלות במאה השנים הבאות - אבל זה וויכוח עקר, כי איש איננו יודע אם ובכמה יעלו.אי אפשר לטעון שדובי הקוטב בסכנה, כי מספרם הולך וגדל בשנים האחרונות. זו עובדה, לא הערכה ולא נבואה.
0
יעקב 11/12/14
שקרים מטופשים על דובים לבנים
השקרים האלה ואפייניים לחממיסטים.יכול להיות שכדור הארץ מתחמם, ויכול להיות שזה עלול להיות מסוכן... אבל הם מנסים להפחיד אותנו בכול מיני אמצעי תעמולת שקרית מטופשים - כמו הדובים הלבנים...
0

3000 תוים נשארו